PREVEDERI GENERALE

Termenii si conditiile se aplica la achizitionarea online de pe site-ul www.1concept.ro, stabilesc conditiile si specifica drepturile si obligatiile vanzatorului (distribuitor) si ale cumparatorului (client, consumator).

Vanzator si operator al operatiunilor online este SC Eclat Studio SRL (avand denumirea comerciala 1Concept, cu sediul in Strada Spiru Haret, nr.4, ap.1, sector 1, Bucuresti, Cod Unic de Inregistrare RO26173269, J40/10662/2009. Pentru informatii de contact va rugam consultati sectiunea contact de pe site (aceasta sectiune este parte din conditiile generale de afaceri).

Relatia dintre parti este guvernata de Legea Romana cu privire a protectia consumatorului (Legea 363/2007), legea comertului electronic(Legea 365/2002) si ordonanta privind cumparaturile pe Internet (OUG 34/2014). SC Eclat Studio SRL stocheaza si prelucreaza datele cu caracter personal, in conformitate cu Legea privind protectia datelor cu caracter personal Nr. 677/2001, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

Acest site foloseste cookie.

SC Eclat Studio SRL colecteaza informatii prin intermediul site-ului www.1concept.ro, in conformitate cu legislatia romana. 

Plasarea cookie-ului pe calculatorul vizitatorului permite colectarea de informatii cu privire la interactiunea clientului cu site-ul, interesele si autentificarea automata a acestuia. 

Cookie-ul nu colecteaza informatii personale legate de nume, adresa de email, adresa de domiciliu sau numar de telefon. Poti accesa mai multe informatii despre Politica de cookie-uri aici.

 DEFINITII

1Concept – este denumirea comerciala a SC Eclat Studio SRL persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, pe strada Spiru Haret, nr. 4, ap. 1, sector 1, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/10662/2009, cod unic de inregistrare fiscala RO26173269.

Contract – contractul de achizitionare sau alt contract guvernat de legea aplicabila in care partile sunt consumatorul pe de o parte si vanzatorul pe cealalta parte.

Vanzatorul (distribuitor) – o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte de comert sau alte acte de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care, direct sau prin intermediul altor persoane fizice sau juridice, livreaza bunuri si/sau servicii catre consumator.

Consumator (cumparator) – o persoana, care in concordanta cu termenii si conditiile contractuale incheie acte care nu sunt de natura comerciala. Este o persoana fizica sau juridica care cumpara bunuri sau servicii, in alte scopuri decat comerciale.

Distribuitor – O persoana care, in concordanta cu termenii si conditiile contractuale, incheie acte de natura comerciala.

Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.

Finalizarea contractului de achizitie – Comanda facuta de cumparator este un act cu efecte juridice, cu conditia confirmarii si acceptarii comenzii de catre vanzator. Din momentul acceptarii comenzii de catre vanzator intre parti este incheiat un contract cu efecte juridice si cu drepturi si obligatii in sarcina ambelor parti, asa cum sunt definite ele in contract sau in conditiile generale de afaceri, care sunt parte integrala din acest contract.

Termeni si conditii – intelegerea contractuala dintre vanzator si cumparator in conformitate cu termenii si conditiile aratate in aceasta sectiune. Cumparatorul accepta termeniii in care este incheiat contractul la momentul transmiterii comenzii, comanda care genereaza efecte juridice de la momentul finalizarii contractului de achizitie. Cumparatorul se obliga sa ia la cunostinta prezentele conditii, conditii pe care se considera ca le-a acceptat din momentul transmiterii comenzii catre vanzator. Renuntarea la contract se poate face in conformitate cu prevederile legale pentru contractele la distanta.

Returul produselor se supune OUG 34/2014, cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta

Nu riscati nimic: Chiar daca ati achizitionat produsul gresit sau v-ati razgandit, il puteti returna in termen de 14 zile lucratoare, fara nici o explicatie. Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte, inclusiv ambalajul, adica sa nu prezinte sub nicio forma semne de uzura sau consum, sa fie nedesfacut, respectiv sigilat. Denuntarea unilaterala de contract se face conform Art.4 (1) b): “Conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de denuntare unilaterala, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonanta, sub forma clauzei urmatoare: “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului”, redactata cu caractere ingrosate. In cazul omiterii acestei clauze, produsul sau serviciul este considerat livrat fara cerere de comanda din partea consumatorului, conform prevederilor art. 14;”

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii). Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia, fara a returna plata.

Numai in anumite situatii care depind numai de decizia Vanzatorului, acceptam returnarea produselor daca acestea au fost folosite o singura data sau prezinta mici urme de uzura. In astfel de cazuri Vanzatorul va face o analiza asupra produsului si va stabili valoarea care trebuie returnata Cumparatorului. Aceasta valoare va fi returnata ca si valoare compensatorie la o alta comanda depusa pe site.

In cazul voucherelor achizitionate pe acest site, acestea pot fi utilizate numai in cadrul salonului 1Concept. Acestea pot fi utilizate integral de catre beneficiar intr-o singura vizita. Daca valoarea serviciului dorit este mai mare decat cea a voucherului, se poate achita diferenta in salon. Daca valoarea serviciului dorist este mai mica decat cea a voucherului, beneficiarul va primi in schimb un alt voucher cu valoarea ramasa a fi folosita in decursul aceleiasi perioade de valabilitate cu a voucherului original.

Garantie si reclamatii

Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator, si este de 30 de zile.

Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta in scris sau personal. Clientului ii vor fi rambursate toate costurile cauzate (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea nu este necesar a fi adresata cuiva anume, este de ajuns sa fie trimisa pe adresa specificata la sectiunea contact. Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a chitantei (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia). Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de Sesizare va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

  •   Daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total. Daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil, sau posibilitatea de renunta la achizitie (exemple de defecte: atomizorul produsului este blocat, tubul atomizorului este mai scurt decat nivelul minim al lichidului din interior).
  •   Daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie. (exemple de defecte: atomizorul produsului este blocat, tubul atomizorului este mai scurt decat nivelul minim al lichidului din interior).
  •   In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reaparitia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut. Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala.
  •     In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare, si eventual sa prezinte dovada achizitiei si a certificatul de conformitate.

La cererea clientului, vanzatorul va prezenta o garantie scrisa (declaratie de conformitate). In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara. Pentru o garantie extinsa vanzatorul va specifica conditiile si intinderea acesteia in certificatul de garantie. Certificatul de garantie trebuie sa contina numele, prenumele, numele distribuitorului, numarul de inregistrare, cod de identificare, in cazul persoanelor juridice, sau domiciliul in cazul persoanelor fizice.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel. Vanzatorul va comunica cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.

In cazul sesizarilor justificate, cumparatorul are dreptul de a solicita rambursarea oricaror sume avansate in legatura cu sesizarea (inclusiv taxe de livrare a bunurilor supuse reparatiei). Clientul este de asemenea indreptatit sa solicite rambursarea acestor sume in cazul in care reparatia nu este efectuata.

IMPORTANT

Produsele incercate, detiplate sau fara ambalajul original, nu pot fi returnate. Ne rezervam dreptul de a refuza primirea acestor produse care prezinta forme de consum sau uzura, ambalaj desafacut sau desigilat.

Pentru clientii care au mai plasat comenzi pe site si nu au ridicat coletele, ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi noi, pana nu se efectueaza plata integrala a comenzii in avans.

In cazul unui retur, cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur, prin transfer bancar (clientul trebuie sa precizeze in scris contul bancar in care doreste sa primeasca banii).

Preturile si validitatea ofertei

Toate preturile sunt exprimate in LEI, includ TVA si sunt finale. Preturile sunt cele de la data comandarii produselor, indiferent de eventualele modificari ulterioare ale preturilor.

Pozele produselor sunt cu titlu de prezentare.

Discount-uri (Reduceri)

In magazinul online, acordam diferite tipuri de discount-uri. Veti fi informat de toate tipurile de discount in cadrul informarilor de pe site si newsletter.

Confidentialitatea datelor

Toate datele personale pe care ni le comunicati, nu vor fi comunicate catre terte persoane fara acordul dvs. prealabil si vor fi folosite in conformitate cu legislatia in vigoare. Protectia datelor cu caracter personal, numar inregistrare ANPDCP 20904/01.09.2011. Puteti solicita oricand modificarea, actualizarea sau stergerea din baza de date.

Clauze finale

Consumatorului i se poate solicita sa completeze anumite formulare si/sau sa incheie anumite contracte la momentul plasarii comenzii. Procedura poate diferi, in functie de comanda. Contractele vor fi incheiate in limba romana. Cumparatorul poate modifica eventualele erori materiale, inainte de plasarea comenzii. Termenii si conditiile prezente permit cumparatorului arhivarea si reproducerea acestora. Tarifele pentru comunicarea la distanta pentru plasarea comenzilor sunt tarifele normale practicate de operatorii acestor retele.

Imaginile de pe website au caracter informativ.

0