Politica salonului pentru clientele noi

 In Beauty Matters

Vremurile noi cer măsuri noi, așa am decis să abordăm diferit programarea persoanelor noi în salonul nostru de înfrumusețare. Cei care ne cunoașteți deja, știți că avem o bună relație cu clienții noștri. Majoritatea sunt aceiași lună de lună – oameni cu un vibe bun, pe care îi respectăm și înțelegem în diferite situații, pentru că și noi ne simțim respectați și prețuiți la rândul nostru.

Nu suntem un salon cu circuit închis, dar clienții noi vin în general prin recomandări pentru că am încercat mereu să evităm traficul stradal. Chiar și așa, am observat că în cazul prea multor cliente noi, la prima programare se întâmplă să nu ajungă, să nu anunțe, să nici nu răspundă la telefon măcar.

Așadar, de acum înainte, pentru stabilirea primei programări în salonul 1Concept, solicităm un avans de 30-50% din valoarea serviciului rezervat. Avansul poate fi pierdut doar în cazul neprezentării sau dacă ne anunțați cu mai puțin de 24 ore înainte că nu mai puteți ajunge.

Ne dorim să avem în continuare o legătură frumoasă cu clienții noștri, să creștem noi prietenii. Sperăm ca această măsură să responsabilizeze mai mult persoanele care își rezervă timp în calendarul nostru. Considerăm că tot ceea ce se întâmplă în salon este rezultatul unei munci în echipă: atât între colegi, cât și între noi și clienți. De la o comunicare eficientă la respectul reciproc, care reiese și din a-ți face apariția la locul și timpul stabilit împreună.

Beauty Matters every day!

Cu drag,

Your Beauty Masters

Informații pentru plata în cont (în LEI):

IBAN: RO88INGB0000999910018554

Titular: Eclat Studio SRL

Detalii plata: numele și data programării

New times call for new measures, so we decided to approach the visits from new people in our beauty salon differently. Those of you who already know us know that we have a good relationship with our customers. Most of them are the same month by month – people with a good vibe, whom we respect and understand in different situations, because we also feel respected and valued in our turn.

We are not a closed-circuit salon, but new customers generally come through recommendations because we have always tried to avoid street traffic. Even so, we noticed that in the case of too many new clients, at the first appointment it happens that they do not arrive, do not announce, do not even answer the phone.

So, from now on, to confirm the first appointment in the 1Concept salon, we request an advance of 30-50% of the value of the reserved service. The advance can only be lost in case of a no-show or if you notify us less than 24 hours before you can no longer arrive.

We want to continue to have a beautiful connection with our customers, to grow new friendships. Our hope is that this measure will make the new customer more responsible about reserving time in our calendar. We believe that everything that happens in the salon is the result of teamwork: both between colleagues and between us and clients. From effective communication to mutual respect, which also results from showing up at the place and time established together.

Beauty Matters every day!

Your Beauty Master

Account payment information (in LEI):

IBAN: RO88INGB0000999910018554

Owner: Eclat Studio SRL

Payment details: name and date of appointment

Recent Posts
0
6-ale-noastre-de-10oferte Black Friday produse profesionale ingrijire si styling par