Feedback-ul contează pentru noi și pentru voi

 In Beauty Matters

Am povestit deja despre motivele pentru care lucrăm în domeniul beauty și cât de mult contează pentru noi să știm că plecați mulțumiți de la 1Concept.
Una dintre regulile noastre de bază este să cerem feedback la finalul programării. Mai ales în cazul unei schimbări de look, de multe ori ne plimbăm cu clienții prin mai multe tipuri de lumini, ieșim pe terasă să analizăm culoarea. Facem totul, să ne asigurăm că sunteți happy cu rezultatul.

Uneori, se poate întâmpla ca după câteva zile să-ți dai seama că deși este ceea ce ți-ai dorit, nu te poți acomoda cu noul look sau cu condiția părului. Chiar și în această situație este de preferat să ne spui, ca să putem să-ți propunem o soluție. Putem să înțelegem și putem să te ajutăm.

Dacă alegi să ne dai doar un feedback negativ undeva pe Internet, tu vei rămâne dezamăgită, iar noi la fel, pentru că nu vom ști de ce. 

Majoritatea clienților noștri știu asta despre noi și avem o comunicare foarte bună. Vă mulțumim pentru asta! Însă, câteva cazuri izolate ne-au arătat că lipsa de informație și asumare a deciziei de schimbare poate avea ecouri negative și nefondate.

3-feedback

Vă încurajăm să comunicați cu noi cât mai deschis și complet. Chiar dacă abia ne-am cunoscut, la prima voastră vizită în salon, YourBeautyMasters sunt aici să te asculte. Pentru că doar așa putem obține cele mai bune rezultate într-1Concept original de beauty pentru tine.

Recommended Posts
0
Informare:

roflagCLIENȚI NOI: este necesar un avans pentru confirmarea primei programări.

 

enflagNEW CLIENTS: a down payment is required to confirm your first appointment.

2-cum-te-reportezi-la-o-schimbare-de-look4-cum-sa-ti-mentii-frumusetea